و من اینجا تنهام
بین آدمهایی که براشان ،حکم دلقک دارم
و کسی حق غم به دلقک ها ندهد
خنده بر لب دوختم و به آن کوک زدم
در دلم میگریم
تار های صوتیم داد زنند
همه فریاد زنند
در خم و پیچ گلو همه برخورد کنند
یکدگر خرد کنند
ایست!!حرکت نکنید
ناله ی دلقک ها ،شعله باران است
هیس ساکت باشید
گریه ام میخندد...
.
.
.
پلنگ صورتی: خب از امشب یه نویسنده عزیز افتخار دادن که از آثارشون اینجا استفاده بشه. پلنگ ارغوانی :)
باشد که پلنگ صورتی دات بلاگ دات آی آر هم پربار بشود... :)
کت و شلوار طوسی...
ما را در سایت کت و شلوار طوسی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: يکشنبه 28 آذر 1395 ساعت: 21:44